wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Najczęściej zadawane pytania
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?
Oczywiście, że tak. Natomiast w takim wypadku trzeba pamiętać o kilku rzeczach których będziemy pozbawieni decydując się na zakupy bez rejestracji. Nie będą Państwo mieli podglądu swoich zamówień, ani ich historii, również opcja dodawanie produktów z naszej oferty na listę życzeń nie będzie dostępne.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Zdecydowanie tak, istnieje taka możliwość, ale tylko po wcześniejszym umówieniu się, dlatego w takim przypadku najlepiej po złożeniu zamówienia od razu się z nami skontaktować w tej sprawie.

Czy otrzymam fakturę VAT?
Istnieje taka opcja, ale trzeba o tym pamiętać przy składaniu zamówienia i zaznaczyć odpowiednią opcję, oraz poprawnie wypełnić wszystkie dane.

Paczka dotarła uszkodzona, co zrobić?
W takim przypadku muszą państwo prosić dostawcę(przewoźnika) o wystawienie odpowiedniego protokołu.

Ile czasu potrwa zwrot pieniędzy?
Zwrot pieniędzy nie potrwa dłużej niż 14 dni i zostanie zrealizowany na podany przez Państwa rachunek bankowy,

 
Przejdź do strony głównej